Cum puteti achizitiona anvelope online

Etapele Comenzii

Pasul 1: Cautare

In campul “Dimensiuni” puteti cauta cauciucuri prin introducerea dimensiunilor in motorul de cautare (puteti verifica dimensiunile cauciucurilor dumneavoastra fie prin verificarea celor deja montate pe masina, fie in cartea tehnica a masinii, sau citind instructiunile din sectiunea “Care e marimea corecta a cauciucurilor pentru vehiculul meu?”)

In campul “Modelul vehiculului” puteti verifica dimensiunile anvelopei compatibile introducand informatiile masinii (model, capacitatea motorului si an de fabricatie).

 

 

Pasul 2: Alegerea anvelopelor

Dupa ce dati click pe butonul “Cauta” veti fi redirectionat catre pagina urmatoare care contine urmatoarele informatii:

-         Zona de filtre – in stanga ecranului veti gasi mai multe filtre ajutatoare pe care le puteti folosi pentru a gasi cu precizie anvelopele dorite, in functie de categorie, marca, indici, eticheta UE, etc.

-         Lista cu anvelope – dupa folosirea filtrelor, aceasta lista va afisa doar acele rezultate care intrunesc toate cerintele dvs. Puteti vedea o descriere detaliata pentru fiecare produs, urmand sa decideti pe care sa il adaugati in cosul de cumparaturi.

 

 

Pasul 3: Cosul de cumparaturi

Aici puteti efectua comanda propriu-zisa.

Cantitate – puteti alege cate cauciucuri doriti sa comandati (mai tarziu va puteti intoarce la aceasta etapa daca va razganditi).

Ponturi de livrare – informatii despre termeni de livrare si eventuale costuri

Cumpara sau Continua Cumparaturile – daca aveti nevoie sa adaugati alte produse in cos, folositi butonul “Continua Cumparaturile “– veti fi redirectionat spre pagina principala. Daca v-ati decis, puteti merge mai departe facand click pe “Cumpara”.

Sterge din cos – daca v-ati razgandit sau doriti alt model, aici puteti sterge un produs deja adaugat.

 

 

Pasul 4: Livrare si adresa de facturare

In aceasta pagina trebuie sa completati informatiile personale care vor aparea pe factura si cele pentru livrare.

Cont – Valabil doar daca aveti deja cont pe site-ul nostru

Adresa de facturare – indiferent de ce fel de factura doriti (persoana fizica sau juridica) trebuie sa completati toate campurile obligatorii (cu steluta rosie).

Adresa de livrare – daca adresa de livrare e aceeasi cu adresa de facturare, trebuie doar sa bifati aceasta optiune. Daca adresa de livrare e diferita, trebuie sa completati toate campurile.

 

 

Pasul 5: Plata

Alegeti modul de plata:

Paypal

Carte de Credit (via Paypal)

 

 Pasul 6: Confirmare

Toate informatiile comenzii dvs sunt prezentate aici. Daca nu doriti sa faceti modificari, bifati pentru acceptarea Termenilor si Conditiilor si finalizati comanda. Veti primi un email automat pentru confirmarea comenzii.

Cos de Cumparaturi, Plata si Livrare

Va rugam alegeti metoda de plata preferata:

Puteti plati prin Paypal, carte de credit sau de debit. Acceptam Visa, Eurocard/Mastercard, American Express, Solo, Switch. Este nevoie sa introduceti numarul cartii de credit.

Reclamatii

Garanția legală
Anvelopele sunt acoperite de garanția legală.
Este responsabilitatea "vânzătorului final" față de "consumatorul final" și acoperă toate bunurile de consum, inclusiv anvelopele.
Garanția legală acoperă doar defectele în conformitate cu contractul și începe de la data vânzării, dovedită prin dovada cumpărării (factură)
Această garanție legală, așa cum este cerută de Directiva Europeană 1999/44 / EC, este de 2 (doi) ani de la data vânzării anvelopei.
Dacă defecțiunea din fabrică se găsește după montaj, clientul trebuie să informeze prin e-mail la: [email protected] sau scrisoare recomandată SystemiX s.r.o., Gorkého 10, 81101 Bratislava-Staré Mesto și să furnizeze un certificat datat și semnat de către un profesionist din sectorul automobilelor care a detectat defectul anvelopei.
Apoi, vom proceda să preluăm anvelopa considerată a fi defectă şi să o trimitem la producător pentru verificările corespunzătoare.
Cu toate acestea, în cazul în care textele concluzionează că defectul anvelopei nu a fost cauzat de un defect de fabricație, ci altceva, cum ar fi: asamblarea incorectă, manipularea incorectă, depozitarea sau întreținerea, asta înseamnă că plângerea a fost respinsă.
Termenii pentru efectuarea evaluării sunt, în mod indicativ, de la 1 la 6 luni
În cazul în care producătorul confirmă defectul, anvelopa va fi rambursată și / sau înlocuită, în funcție de caz.
Pentru a activa garanția, clientul trebuie să furnizeze informațiile tehnice solicitate de producător (de exemplu DOT, numărul de serie, poziția anvelopei, numărul de km, etc.)
Pentru mai multe informații despre garanție, vă rugăm să contactați Serviciul Clienți prin e-mail la: [email protected] sau telefonic la +40 333 228 004 Luni - Vineri 9.00 - 18.00

Termeni si conditii

1.1.        INFORMATII DESPRE NOI

Atat acest site cat si bunurile pe care le veti achizitiona vor fi furnizate de catre SystemiX s.r.o. ("noi"). Suntem înregistrați la Curtea locală din München în Germania sub Numarul de Inregistrare IČO 47 503 556 și avem sediul social in Gorkého 10, 81101 Bratislava-Staré Mesto, Slovakia, care este adresa noastră principală de tranzacționare.

 

Ne puteți contacta prin e-mail la adresa [email protected], telefonic la numarul +40 333 228 004 sau ne puteti scrie la adresa noastră mentionata mai sus.

 

1.2.        INFORMATII PERSONALE

Vom folosi informatiile dvs personale in conformitate cu Politica noastra de Confidentialitate pe care o puteti gasi aici.

1.3.        COMANDA

Puteti plasa o comanda pe siteul nostru urmarind instructiunile de pe ecran, dupa ce faceti click pe produsul dorit. Veti avea posibilitatea de a verifica si corecta orice eventuala greseala in comanda dvs pana la etapa unde trebuie sa dati click pe “Comanda si plateste” pe pagina de checkout. Finalizarea comenzii dupa aceasta etapa este angajamentul dvs de a cumpara bunurile comandate pe siteul nostru.

Vom confirma receptia comenzii printr-un mesaj automat de confirmare prin care comanda este acceptata. Prin acest email, contractul este finalizat.

Contractul priveste doar acele bunuri mentionate in emailul de confirmare al comenzii. Va sfatuim sa cititi si sa verificati informatiile din acest email pentru a va asigura ca sunt corecte.

Daca detaliile din emailul de confirmare nu sunt corecte, va rugam sa ne contactati la [email protected].

In momentul in care comanda este acceptata, avem datoria legala de a va furniza produsele, in conformitate cu acesti Termeni si Conditii.

1.4.        OFERTA

toate-anvelopele365.ro vinde numai cauciucuri noi, care nu depasesc 36 de luni de la data fabricarii, exceptand cazurile in care clientul a fost informat de contrariu (in caz de discounturi, lichidari de stoc, etc.). Toate produsele vandute pe site sunt NOI, fara defecte fizice sau legale, in termen, si vin insotite de o garantie de producator de 36 de luni. In conformitate cu practicile producatorilor, un cauciuc este nou daca nu este folosit si nu este mai vechi de 60 de luni de la data fabricarii – insa, conform nevoilor clientilor nostri, noi am redus acest termen la 36 de luni si continuam sa facem eforturi pentru a reduce aceasta perioada.

1.5.        PRETUL PRODUSELOR

Societatea care detine toate-anvelopele365.ro este inregistrata. Toate preturile afisate pe toate-anvelopele365.ro sunt in Lei (RON) si includ TVA 19% in concordanta cu legislatia România (pret brut). Cumparaturile scutite de TVA: toti clientii care detin un numar de TVA intracomunitar pot achizitiona produse fara TVA (19%) conform legislatiei taxelor si impozitelor. In momentul introducerii datelor de facturare, sistemul nostru va verifica numarul de TVA pe site-ul Comisiei Europene http://ec.europa.eu/taxation_customs/vies/?locale=en. Daca numarul este valid, pretul produsului este automat redus cu 19% valoarea TVA-ului. Pretul indicat al produsului este valid in momentul finalizarii comenzii de catre client. Clientul plateste doar prdusele achizitionate. Livrarea pe teritoriul Romaniei este complet gratuita, cu exceptia comenzilor pentru o singura bucata – caz in care se aplica o taxa de transport de …. RON.

1.6.        COSTURI SI TAXE DE LIVRARE

Informatiile afisate pe acest site in ceea ce priveste preturile pot fi obiectul modificarilor fara instiintare din partea noastra, insa preturile valabile in momentul inregistrarii comenzii vor fi cele aplicate in comanda respectiva si nu pot fi modificate.

Ocazional, erori de sistem pot cauza afisarea unui pret incorect, situatie in care ne rezervam dreptul de a corecta pretul sau a nu furniza bunurile comandate. In acest caz vom hotari fie sa anulam comanda si sa va rambursam suma platita sau ne vom stradui sa intram in contact cu dvs. pentru a primi confirmarea de anulare sau trimitere a comenzii la pretul corect. Daca nu vom fi in masura sa va contactam, sau nu veti dori sa continuati comanda pentru pretul corect, vom anula tranzactia si vom rambursa suma platita. Totusi, in cazul in care pretul corect este mai mic decat pretul platit, am putea hotari sa debitam pretul mai mic cand bunurile vor fi expediate.

Acesat lucru va va fi transmis inainte de inregistrarea comenzii si confirmat printr-un email separat.

1.7.        DISPONIBILITATE SI LIVRARE

Informatiile afisate pe acest site in ceea ce priveste disponibilitatea produselor pot face obiectul modificarilor in orice moment. Nu putem garanta disponibilitate permanenta sau constanta pentru toate modelele de pe site. Toate comenzile sunt limitate de stocul disponibil.

Vom livra produsele comandate la adresa furnizata in momentul inregistrarii comenzii.

Receptionarea produselor trebuie sa fie semnata de un adult cu varsta de peste 18 ani.

Livrarea se va face in concordanta cu informatiile oferite pe site dupa ce comanda este validata.

Vom face eforturi rezonabile pentru a va livra bunurile la data specificata sau daca o data nu a fost specificata, la 14 zile dupa ce comanda a fost acceptata. In cazul circumstantelor neprevazute, dincolo de controlul nostru ( de ex. Conditii meteo nefavorabile, intarzieri cauzate de ambuteiaje sau trafic, dum in lucru, ocoliri sau probleme tehnice, fiecare caz fiind dincolo de controlul nostru) se poate sa nu fim capabili sa livram produsele in limita de timp propusa si in acest caz nu vom fi raspunzatori pentru orice fel de intarziere sau esec de a livra bunurile daca intarzierea sau esecul sunt partial sau in intregime cauzate de astfel de circumstante. In cazul in care livrarea nu va avea loc, vom conveni impreuna o noua data de livrare.

De asemenea, nu suntem responsabili in ceea ce priveste intarzierile cauzate de lipsa unei persoane prezente la adresa de livrare pentru a receptiona bunurile. Este raspunderea dvs. sa contactacti societatea de transport pentru a aranja recuperarea bunurilor ce nu au putut fi livrate din cauza absentei destinatarului.

1.8.        PLATA

Plata se datorează imediat după încheierea contractului. Furnizorul precizează clientului că vânzătorul va plăti prețul de achiziție atunci când selectează metoda de plată "PayPal" către Paypal (Europa) S.à rl et Cie, SCA, 22-24 Boulevard Royal, L-2449 Luxemburg : Paypal. Prin alegerea metodei de plată, clientul este de acord cu cesiunea.
Pentru metoda de plată "Paypal" se aplică termenii și condițiile PayPal (https://www.paypal.com/en/webapps/mpp/ua/useragreement-full).

1.9.        DREPTUL LA ANULARE

Aveti dreptul sa anulati acest contract in 30 de zile fara sa specificati un motiv.

Perioada de anulare expira in 30 de zile de la data livrarii, sau data cand marfa este receptionata de o a treia parte care nu este societatea de transport.

Pentru a exercita dreptul de a anula, e nevoie sa ne informati (toate-anvelopele365.ro, SystemiX s.r.o., Gorkého 10, 81101 Bratislava-Staré Mesto, Slovakia , [email protected]) despre decizia dvs. de a anula acest contract printr-o cerere ferma (ex. Scrisoare trimisa prin posta sau email)

TRANSFERUL RISCULUI

Veti deveni proprietarul bunurilor comandate de indata ce acestea au fost platite si livrate. Odata ce bunurile va sunt livrate, dvs. sau unei persoane desemnate de dvs., orice risc legat de acestea va revine iar bunurile vor fi in responsabilitatea dumneavoastra.

 

1.10.  RASPUNDERE

In limita legii, nu acceptam raspunderea pentru urmatoarele:

-         Pierderi neprevazute (pierderea este considerata previzibila atunci cand este o consecinta evidenta a unei incalcari a contractului din partea noastra sau daca era asteptata de ambele parti in momentul crearii contractului);

-         Pierderi survenite fara vina noastra sau fara o incalcare a acestor Termeni si Conditii;

-         Pierderi comerciale (care includ pierderi de profit, contracte, discounturi, oportunitati de afaceri si alte pierderi similare, de asemenea si intreruperea activitatii). Nici unul din termenii amintiti nu vor afecta raspunderea pe care o avem in ceeea ce priveste: (a) reclama mincinoasa, (b) decesul sau injuriile personale survenite din neglijenta noastra: (c) conform Actului pentru Protectia Consumatorului Partea I din 1987; (d) pentru incalcarea oricarei conditii permitand titlul asupra bunurilor si folosirea lor sau in ceea ce priveste orice bun furnizat de noi; sau (e) in ceea ce priveste orice alt tip de raspundere, incluzand raspunderea in ceea ce priveste legislatia comercializarii bunurilor sau serviciilor, care prin lege nu se pot exclude sau limita.

 

1.11.  INCIDENTE DINCOLO DE RASPUNDEREA NOASTRA

Nu vom fi responsabili pentru intarzieri provocate de circumstante dincolo de controlul nostru (enumerand fara a exclude alte posibile circumstante - accidente, conditii meteorologice extreme, inundatii, furtuni, cutremure, dezastre naturale, cedarea retelelor de comunicare, incapacitatea de a folosi retele de transport, atacuri teroriste, razboi, miscari de strada, revolte, greve, luare de ostatici, dispute industriale, acte de represiune din partea Guvernului sau impunerea de restrictii pe importuri si exporturi).

1.12.  GENERALITATI

Daca orice stipulare inclusa in Termeni si Conditii se dovedeste a fi invalida, ilegala sau de neaplicat, validitatea, legalitatea sau aplicabilitatea oricarei parti din acesti Termeni si Conditii si restul stipularilor in cauza nu vor fi afectate.

Persoanele care nu sunt prezente in contract nu vor avea niciun drept in baza Contracts (Rights of Third Parties) Act 1999 (Legea privitoare la contracte (drepturile tertilor) 1999) sau a altor legi sa impuna aplicarea acestui contract.

Daca nu va vom impune respectarea obligatiilor contractuale sau daca nu ne vom exercita drepturile impotriva dumneavoastra, sau daca intarziem sa o facem, aceasta nu va insemna ca nu trebuie sa respectati aceste obligatii. Daca vom decide sa nu luam act de o incalcare a contractului, aceasta se va intampla doar in scris si nu va insemna ca vom decide sa nu actionam fata de viitoare incalcari ale contractului.

Nu este permis sa delegati sau sa transferati drepturile sau obligatiile dumneavoastra din contract, exceptand cazul in care ne vom da acordul in scris.

Putem actualiza, modifica sau aduce amendamente la acesti Termeni si Conditii, periodic, fara existenta unui aviz prealabil. De fiecare data cand comandati sau achizitionati bunuri de la noi, se vor aplica Termenii si Conditiile aflate in vigoare in acel moment (asa cum sunt ele prezentate pe acest site). Va rugam verificati acest site ca sa va asigurati de intelegerea Termenilor si Conditiilor ce se aplica.

CONSECINTELE ANULARII

Daca anulati acest contract, va vom rambursa plata, mai putin costurile de retur de 70 RON pe cauciuc. Putem decide sa deducem valoarea sumei de rambursat pentru pierderea din valoare a oricarui bun livrat, daca aceasta pierdere rezulta din manevrarea incorecta a produsului de catre dvs. Rambursarea se va face fara intarzieri nemotivate, si nu mai tarziu de (a) 14 zile dupa returnarea produselor, sau (b) 14 zile dupa ce faceti dovada returnarii produselor, sau (c) daca niciun produs nu a fost livrat, 14 zile dupa ziua in care am fost informati de decizia dvs. de a anula acest contract. Vom efectua rambursarea platii folosind aceeasi modalitate folosita pentru plata initiala, exceptand cazul in care v-ati dat acordul in alt sens. Indiferent de caz, nu veti plati niciun fel de comision ca rezultat al rambursarii.

Ne rezervam dreptul de a bloca rambursarea pana cand bunurile ne sunt returnate, sau ati prezentat dovada ca ele au fost trimise inapoi.

Veti returna produsele sau ni le veti preda fara intarziere, nu mai tarziu de 30 de zile din momentul in care ne comunicati dorinta dvs. de a anula contractul. Termenul limita va fi respectat daca bunurile ne sunt returnate inainte ca perioada de 30 de zile sa expire.

Va trebui sa suportati costul returnarii bunurilor.

Sunteti raspunzator pentru diminuarea valorii produselor ca rezultat al manevrarii anormale, dincolo de ceea ce presupune verificarea naturii, functionalitatii si caracteristicilor produsului.

2.1. POLITICA DE RAMBURSARE

Drept urmare a anularii, va vom rambursa pretul platit pentru comanda anulata (sau parte a comenzii anulate), mai putin costul ridicarii sau returnarii. Vom efectua rambursarea in 14 zile dupa:

-         Primirea notificarii de anulare, in cazul in care bunurile nu au fost livrate (si bunurile nu au fost expediate) sau in cazul in care am fost de acord sa ridicam produsele de la dvs; sau

-         Ne furnizati dovada returnarii produselor – caz in care bunurile au fost returnate de catre dvs. dar inca nu ne-au fost livrate.

Va vom rambursa prin aceleasi mijloace de plata folosite de dvs. pentru plata comenzii. Ne rezervam dreptul de a retine o parte din suma pentru pierderea in valoare adusa produselor returnate, in cazul in care bunurile prezinta semne de folosire neadecvata – in acest sens, folosire neadecvata insemnand manevrarea produselor dincolo de ceea ce este necesar pentru a stabili natura, caracteristicile si functionalitatea produselor, in special daca nu se incadreaza in ceea ce inseamna manevrarea normala in cadrul unui atelier de montaj sau service auto. Putem sa blocam rambursarea pana la primirea bunurilor sau pana la furnizarea unei dovezi de returnare. Fara limitarea dreptului la anulare din Clauza 7, daca din orice motiv nu sunteti satisfacut de un produs , daca nu ati primit modelul comandat, prezinta defecte sau nu functioneaza, sau am livrat cantitatea incorecta, va rugam sa ne returnati produsul. Odata ce vom confirma eventuale defecte sau alte probleme, vom:

-         Rambursa in totalitate suma platita pentru orice produs ce nu corespunde cu ce ati comandat;

-         Rambursa in totalitate suma platita pentru orice produs care prezinta defecte sau nu functioneaza, daca acest lucru ni se aduce la cunostinta in termenul limita urmand livrarii; sau

-         La alegerea dvs., ne vom asuma costurile reparatiei sau inlocuirii produselor (incluzand taxe de transport), daca acest lucru va fi posibil sau daca nu va duce la cheltuieli disproportionate, caz in care va vom rambursa plata efectuata pentru aceste bunuri.

Va vom notifica pe email despre efectuarea rambursarii, intr-o perioada de timp rezonabila. In mod normal, rambursarile se proceseaza cat de repede posibil, obligatoriu in limita de 30 de zile de la data in care confirmam pe email rambursarea comenzii.

2.2. ANULAREA COMENZII de catre noi

Ne rezervam dreptul de a anula contractul, in urmatoarele situatii:

-         Stocul este insuficient iar marfa nu poate fi expediata;

-         Nu putem livra in regiunea in care locuiti;

-         Unul sau mai multe din produsele comandate sunt afisate la un pret incorect.

In cazul anularii comenzii, veti fi notificat pe email si va vom recredita contul cu suma platita, cat de repede posibil.

Protecția datelor

Politica de Confidentialitate

Ne angajam sa protejam informatiile dvs. in mediul online.

Intelegem faptul ca nu doriti ca informatiile personale pe care ni le incredintati sa fie furnizate sau distribuite in mod iresponsabil si aceasta politica va explica modul in care colectam informatii de la dvs, ce facem cu ele si ce control aveti asupra lor.

Cine suntem?

Acest website este detinut de catre SystemiX s.r.o. – entitate responsabila cu adunarea datelor.

 

Date personale pe care le putem inregistra

Singurul mod in care va putem livra bunurile si serviciile comandate este daca ne furnizati datele dvs. personale. In scopul furnizarii acestor bunuri/servicii, colectam date personale despre dvs., cum ar fi: numele dvs., adresa, adresa de email.

Vom folosi aceste informatii exclusiv in scopurile descrise in politica noastra de confidentialitate – pentru care v-ati dat acordul in momentul in care informatiile dvs. au fost obtinute.

Datele dvs. personale vor fi folosite pentru a va oferi informatii despre  bunuri si servicii furnizate . prin intermediul website-ului nostru, de asemenea pentru facturare si ducerea la bun sfarsit a comenzilor.

Putem folosi datele dvs. personale pentru a va trimite informatii despre produsele si serviciile noastre in cazul in care va veti inscrie la newsletterul nostru. In orice moment ne puteti cere sa nu mai folosim datele dvs. personale in scopuri comerciale. Puteti opta sa nu mai primiti informari comerciale de la noi, folosind optiunea Unsubscribe.

 

Acordul dumneavoastra

Va vom cere sa va dati urmatorul acord dupa plasarea comenzii:

“Doresc sa evaluez aceasta achizitie mai tarziu”. In cazul in care va dati acest acord, veti primi un email de la toate-anvelopele365.ro, 3 zile mai tarziu, amintindu-va sa ne oferiti o evaluare.

Ca urmare a acordului dvs., emailul inregistrat pe toate-anvelopele365.ro va fi transmis mai departe catre SystemiX s.r.o., astfel incat ei sa va trimita un reminder dupa un termen de 3 zile, pentru efectuarea evaluarii. Acest acord poate fi revocat in orice moment, trimitand o cerere pe email la [email protected].

De asemenea, vom folosi datele dvs. personale pentru:

-         A administra contul dvs. pe site-ul nostru;

-         A verifica si efectua tranzactii financiare legate de plata online a comenzii dvs.

Putem de asemenea obtine informatii despre activitatea dvs. online si folosirea internetului. Vom face asta plasand un mic fisier ‘cookie’ pe hard-diskul dvs.

Pentru mai multe informatii despre cum folosim cookies, va rugam sa verificati politica noastra in ceea ce priveste cookies, mai jos.

 

Siguranta online

Punem mare pret pe toata informatia cu caracter personal provenind de la utilizatorii nostrii. Am implementat masuri de siguranta in incercarea de a va proteja impotriva pierderii, folosirii neadecvate sau alterarea informatiilor personale pe care le gestionam. Vom folosi masuri tehnice si organizationale pentru a proteja datele dvs. personale, cum ar fi:

-         Accesul la contul dvs. este controlat prin parola si nume de utilizator atribuite in mod unic;

-         Depozitam datele dvs. personale pe servere securizate;

-         Detaliile platii sunt criptate prin tehnologie SSL.

Va rugam sa retineti faptul ca furnizarea informatiilor pe internet nu este niciodata complet sigura. Nu putem garanta siguranta informatiilor in timp ce se afla in tranzit pe internet si orice fel de furnizare a datelor se face pe propriul risc. Va sfatuim sa inchideti browserul dupa folosirea contului dvs. personal pe site, pentru a va asigura ca alte persoane nu au acces la informatii personale daca folositi un computer comun sau intr-un spatiu public.

 

Drepturile dumneavoastra

Daca va faceti griji in ceea ce priveste informatiile dvs., aveti dreptul, contra unei sume minime (in acest moment …. RON) sa cereti accesul la datele personale despre dvs. pe care le detinem sau le procesam.

Politica de retur

DREPTUL LA ANULARE

Aveti dreptul de a anula contractul in 14 de zile fara sa specificati un motiv.

Perioada de anulare va expira dupa treizeci de zile de la data cand dvs sau o terta parte, exceptand curierul, veti intra fizic in posesia marfii.

Pentru a va exercita dreptul de a anula, trebuie sa ne informati (SystemiX s.r.o., Gorkého 10, 81101 Bratislava-Staré Mesto, Slovakia , [email protected], telefon: +40 333 228 004) despre decizia dvs. de a anula comanda prin cerere expresa – scrisoare postala sau email. Puteti folosi formularul de anulare prezent pe site, dar nu e obligatoriu. Pentru a respecta termenul limita pentru anulare, este suficient sa ne comunicati dorinta dvs. de a va exercita acest drept inainte ca termenul sa expire.

CONSECINTELE ANULARII

Daca anulati acest contract, va vom rambursa plata, mai putin costurile de retur de 70 RON pe cauciuc. Putem decide sa deducem valoarea sumei de rambursat pentru pierderea din valoare a oricarui bun livrat, daca aceasta pierdere rezulta din manevrarea incorecta a produsului de catre dvs. Rambursarea se va face fara intarzieri nemotivate, si nu mai tarziu de (a) 14 zile dupa returnarea produselor, sau (b) 14 zile dupa ce faceti dovada returnarii produselor, sau (c) daca niciun produs nu a fost livrat, 14 zile dupa ziua in care am fost informati de decizia dvs. de a anula acest contract.Vom efectua rambursarea platii folosind aceeasi modalitate utilizata de d-vs pentru plata initiala, exceptand cazul in care v-ati dat acordul in alt sens. Indiferent de caz, nu veti plati niciun fel de commision ca rezultat al rambursarii.

Ne rezervam dreptul de a bloca rambursarea pana cand bunurile ne sunt returnate, sau ati prezentat dovada ca ele au fost trimise inapoi.

Veti returna produsele sau ni le veti preda fara intarziere, nu mai tarziu de 30 de zile din momentul in care ne comunicati dorinta dvs. de a anula contractul. Termenul limita va fi respectat daca bunurile ne sunt returnate inainte ca perioada de 30 de zile sa expire.

Va trebui sa suportati costul returnarii bunurilor.

Model de Formular de Anulare

   Catre SystemiX s.r.o., Gorkého 10, 81101 Bratislava-Staré Mesto, [email protected]

   Prin prezenta va aduca la cunostinta decizia de a anula contractul de vanzare al urmatoarelor bunuri/servicii:

   - Comandat in data de [*] / primit in data de [*]

   - Numele clientului

   - Adresa clientului

   - Semnatura clientului (numai daca acest formular se trimite prin posta)

   - Data

   [*] a se modifica dupa caz